dimecres, 8 de juny del 2011

Reobrim per vacances

Després d'una bona temporada completament absent de la blogsfera l'Alasanid torna a córrer per aquests indrets. Fins i tot m'he trobat que el LaTeX ha tocat el dos i només queden els $ que acompanyen les expressions. Miraré d'arreglar-ho però no prometo res.

Aquest estiu procuraré d'anar omplint aquest espai amb Ig Nobels, experiments, pseudociència, alguna anècdota i una mica de física. A veure si puc animar això una mica que està ben mort.




Fins ara!!

latex arreglat

6 comentaris:

J ha dit...

:-)

Alasanid ha dit...

Ostres Joan.. La veritat és que quan he escrit el titol m'ha passat pel cap una entrada que vas fer al seu dia...

J ha dit...

Escriure al bloc és divertit, i a les vacances s'han de fer coses divertides.

Salut!

Matgala ha dit...

Mmm... Com has arreglat el LaTeX? Jo ho he intentat, però no em funciona :-( (ja he canviat pel servidor 3...)

Alasanid ha dit...

He substituit la direcció on anava a buscar el LaTeX per aquesta altra

http://www.watchmath.com/main/cgi-bin/mathtex3.js

PS: És la direcció que hi ha darrere de l'src

Matgala ha dit...

Funciona!!! Moltes gràcies!!! Jo també hauré de "tornar" per vacances! :-D